neděle 8. října 2017

Projekt #CeskaKrasa + soutěž o produkty Astrid

Ahojte všichni!💗 Dnes bych vám chtěla povědět o projektu #CeskaKrasa, který pořádá firma Astrid a také jsem si pro vás připravila menší soutěž o tři produkty od Astridu.


S Astridem spolupracuji více jak rok a jsem za tuto spolupráci šťastná. Produkty od Astridu se okolo mě objevovaly už od dětství, takže na produktech od Astridu téměř vyrůstám. Na této značce mám ráda, že nenabízí produkty, které z vás udělají něco nepřirozeného - něco, co nejste. Astrid podporuje vaši přirozenou krásu, a proto k tomu nabízí i adekvátní produkty.

O Češkách se říká, že jsou jedny z nejkrásnějších žen na světě, nám samotným občas ale zdravé sebevědomí trochu chybí. Astrid proto chce povzbudit sebevědomí českých žen díky projektu #CeskaKrasa. Každá Češka je nádherná svým jedinečným způsobem. Astrid oslavuje tuto rozmanitost, a proto chce odměnit každou z vás. Stačí zachytit okamžik, kdy se cítíte nejkrásnější. Do soutěže je možné se zapojit dvěma způsoby. Buď nahrát fotku na Instagram - napsat proč anebo díky komu se cítíte krásná a přidat k tomu #CeskaKrasa, anebo nahrát vaši fotku na oficiální stránku tohoto projektu -  www.ceska-krasa.czPokud se na stránku podíváte, najdete tam již několik soutěžních fotek, které vám můžou být inspirací. I já jsem se zapojila - najdete mě pod jménem Vendula Filipová.

Pokud se do tohoto projektu zapojíte, můžete vyhrát velmi lákavé ceny. Odborná porota každý týden odmění jednu z vás dárkovým balíčkem produktů Astrid v hodnotě 1 000 Kč. Na konci soutěže navíc vybere tři nejkrásnější okamžiky, které ocení zvláštními výhrami - víkendový pobyt, péče stylisty a luxusní set s křišťály Swarowski.

Nebojte se do soutěže zapojit, každý má šanci na výhru!💗

V rámci tohoto projektu mi Astrid poslal spoustu produktů, které bych nestihla sama nikdy spotřebovat, a tak jsem se rozhodla většinu darovat svým blízkým. Samozřejmě ale nemůžu zapomenout na svůj blog, díky kterému bych se k těmto věcem vůbec nedostala, a tak jsem se rozhodla uspořádat soutěž i zde na blogu.

Soutěží se o 3 věci značky Astrid - Beauty elixír, vyživující balzám na rty (med) a regenerační tyčinka na rty s vitamínem E a kakaovým máslem.  A jak se do soutěže zapojit?😇

1. Pokud ještě nejsi mým pravidelným čtenářem, přidej se k nim (lišta napravo). Poté mi napiš, pod jakým jménem mě sleduješ.

2.  Také mi do komentáře napiš, proč nebo díky komu se cítíš krásná (tento text pak můžeš použít i v soutěži výše zmíněnou).

3. A úplně nakonec mi napiš tvůj email/Instragram/Facebook nebo jakýkoliv kontakt, kam bych ti mohla v případě výhry napsat.

Tato moje soutěž potrvá do 31.10.2017.

Nezapomeňte se zapojit do obou soutěží a mějte krásný den!❤

xoxo Wendy

4 komentáře:

  1. Skvělá soutěž, Beauty elixír mám už vyzkoušený delší dobu a je fakt super. Mám po něm pleť krásně hebkou jako nikdy.
    Krásná se cítím většinou když se dobře vyspím a to je tehdy, když mám volno a nemusím do práce. Cítím se pak energická a celkově svěží.
    email: simonetablog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji tě pod jménem a blogem YourVee.

    Proč se cítím krásná? Protože mě miluje přítel takovou jaká jsem. Neustále mi připomíná a říká mi, že krásná jsem. Ať ve slutečnosti jsem nebo ne.. jsem krásná pro něho, pro někoho, kdo mě miluje a záleží mi na něm stejně, jako jemu na mě. Cítím se krásná v jeho očích a to je důležité.

    V.dolezelova1998@seznam.cz je kontakt:)

    OdpovědětVymazat
  3. GFC Mirka Škampová
    Cítím se krásná tehdy, pokud nejsem ve stresu, nikdo na mě ničím netlačí jsem veselá, spokojená a plná elánu.
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Klára Odehnalová
    Krásná se cítím po tom, co si dám ve fitku pořádně do těla.
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat