sobota 22. října 2016

Problémy malých lidí

Ahojte.
Jeden z mých zásadních problémů je moje výška. Ano, na svůj věk jsem malá - měřím zhruba 164 cm, což opravdu není moc a oproti svým vrstevníkům se cítím opravdu malá. Téměř každý den řeším problémy s mou výškou, ale nějak tajně doufám, že v tom nejsem sama a najde se někdo, kdo je na tom alespoň trochu stejně!



1. Nedosáhnu při sezení nohama na zem

Ano, je to opravdu strašné. Neplatí to samozřejmě u všech židlí, ale obvykle ano! A musím říct, že je to fakt otravné, jelikož se mi pak někdy i špatně slézá ! :D


2. Nevidím na koncertech na pódium

A přesně proto nechodím moc ráda na koncerty! Do předu se prorvu málokdy, takže obvykle skončím někde uprostřed obklopená hromadou vyšších lidí.

3. Nedostupnost oblečení

Přijde mi, že v ČR vyrábí oblečení jen pro vysoké lidi. Opravdu těžko se shání například rifle, které by mi byly délkově a i v pase akorát. Takže obvykle chodím s ohrnutými džíny.

Výsledek obrázku pro short girl problem

4. Nemůžu nosit to, co se mi líbí

Když už jsme u toho oblečení, tak sem musím zařadit i tento bod. My, malí lidé, nemůžeme nosit například třičtvrteční kalhoty, jelikož opticky zmenšují. A takhle ještě dalších sto krásných kousků oblečení... Je to fakt opruz!

5. Skupinové fotky

Třeba já nemám ráda, když mě někdo fotí, a proto jsou pro mě skupinové fotky peklo.Ještě k tomu, když malé lidi postaví samozřejmě dopředu. Ani nevíte, jak je to nefér!

6. Horní regály

Ano, nikam nedosáhnu! Doma si ještě jakžtakž poradím, ale co v obchodě? Nenávidím, když je něco v horním regálu anebo je to moc vzadu a já tam nedosáhnu!

0c1f2574063e199c231126f499ad16ea8b6491b3

Každodenní trable malých lidí aneb Když nedosáhnou nohama na zem

7. Hledání partnera

Je opravdu těžké si najít partnera ve stejné výšce. A když už si najdu někoho vyššího, tak mu nemůžu dát ani pusu, jelikož tam nedosáhnu.

029c7b513e60c3bae58eaf0cda0b9770abac9031

8. Co je malé, to je hezké 

Vraždila bych za větu „co je malé, to je hezké“. Opravdu nám to neříkejte, děkuji :-) 

9. Opírání

Ano, často se o mě lidé, hlavně kamarádi, ze srandy opírají. Ze začátku mi to nevadilo, ale teď už jsem na to alergická!

10. Nevidím se v zrcadle

Třeba někde na veřejných záchodech jsou zrcadla docela vysoko, takže si musím stoupat na špičky, abych si viděla alespoň nos.


11. Nejsme zrovna hubení

Tohle neplatí u všech. Jak jsem malá, tak jde na mě vidět každé přibrané kilo a i kdybych jedla zdravě, tak stejně nevyrostu a budu mít stejnou váhu.

12. Menší respekt

Jak jsem menší, tak mě i dost lidí přehlíží a jsem méně respektovaná.

13. Nemůžu se držet v metru

V metru se nemůžu chytit ani takového toho držátka, jelikož tam nedosáhnu. Obvykle se musím chytit někoho z rodiny.


14. Bezpečnostní pás

V autě se nemůžu ani pořádně připásat, jelikož mě pás řeže do krku. Obvykle si tam musím dát nějaký polštářek.



Tak to je vše, na co jsem přišla. Určitě je toho víc, takže pokud vás ještě něco napadne, určitě mi napište do komentářů.

xoxo Wendy

11 komentářů:

  1. Měřím úplně stejně a půlku těch problémů vůbec nemám. A tak přemýšlím v jaké dimenzi žiješ nebo jestli jsem já ta divná. :D

    Neko M.H.

    OdpovědětVymazat
  2. kromě bezpečnostího pásu a metra, protože v Brně metro nemáme, tak mám stejný problém, a to jsem dokonce menší, ve 22 letech měřím jen 158 cm :(

    OdpovědětVymazat
  3. Vtipné fakty, něco mám úplně stejně :D Ráda bych byla vyšší :(
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Tak džíny jsem vyřešila tak, že mi je mamka vždycky zastřihne a zašije :d A s tím respektem si myslím, že to spíš záleží na osobě, protože taky když vidíš vysokého člověka, nebudeš ho automaticky respektovat ažaž.

    OdpovědětVymazat
  5. Ve 13 letech jsem měřila 178 cm, takže jsem odjakživa vyčnívala. Momentálně mám kolem 180 cm,ale cítím se malá a ráda bych byla vyšší. My, vysocí, taky máme problémy s kalhoty- většina mi je krátkých, a pokud jsou mi akorát, mohla bych si ji kolem boků omotat asi ještě 5x. Zase všude a do všeho narážíme, bolí nás záda, nohy si v autobuse nenatáhneš. S těmi kily navíc je to ale zase výhoda, na nás to není moc vidět, když něco přibereš. :-D Jinak, z prcků si dost často utahuju, takže se omlouvám, ale čus skřítku!
    wecreateyoutoo.blog.cz
    wecreateyoutoo.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nečetl jsem ve skupině nedávno podobný článek odjinud?:P Každopádně chápu tvé problémy, ale jestli tě to trošku potěší, tak třeba já přesně takové drobnější holky vyhledávám. Sám mám 175 cm a dělá mi dobře, cítit jako ten velký ochránce vedle své drobné princezny:) Naopak holky kolem 170 a víc... Já nevím. Přijde mi, že dnes holky strašně vyrostly a potkávám samé dlouhé žirafy. Nelíbí se mi to. Holka prostě má být menší, abych jí mohl chránit. A hotovo:D

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem taky malá, ale nějak se s tvým seznamem nemůžu úplně ztotožnit. Třeba respektování není o výšce, ale o chování a vystupování daného člověka. Pokud dá někdo na první dojem, tak se to může stát, ale pokud se nezačneš vyjadřovat jako desetiletá holka (stejně je většina desetiletých už vyšší! :D), ostatní rychle pochopí, že tě respektovat mají.
    Co se týče auta, je to otrava a polštářek jsem v našem starém musela vozit taky, ale na pedály pořád dosáhnu a mimo to se dá naštělovat sedačka i pás, aby to bylo pohodlné. S tím, že nemůžu nosit, co se mi líbí, taky nesouhlasím, já si většinou vždycky vyberu a je jen málo věcí, které by mi v nejmenší velikosti nepadly. Že nemůžu nosit 3/4 kalhoty, no, s tím jsem se smířila, stejně se mi moc nelíbí :D Zato si ale můžeme vzít kalhoty do pasu nebo 7/8, které dělají hezkou postavu a prodlužují nohy. Taky si vyloženě libuju v podpatcích a není moc věcí, které by nevylepšily.
    S tím, že nevidím na koncertech a někdy nedosáhnu do regálu, s tím jsem se smířila. S vysokými kluky problém taky nemám, naopak se mi to moc líbí, když je kluk vyšší.
    A to jsem ještě menší než ty, mám 160 cm. Ale už mi to vůbec nepřijde, kdysi jsem hrozně chtěla vyrůst, ale už dlouho jsem si ani nevzpomněla, že jsem tak malá. Beru to jak to je, zvykla jsem si a líbí se mi to :) Někdy jsem si říkala, že by pár centimetrů navíc neškodilo, ale už je mi to fakt jedno a jsem spokojená tak, jak jsem, a neměnila bych ani za nic :)


    OdpovědětVymazat
  8. Já mezi malé lidi zrovna nepatřím, což se občas hodí, třeba na těch koncertech, protože většinou vidím v pohodě, ale třeba vedle svého přítele, co je jenom tak o dva centimetry vyšší než já, si připadám jak bagr :D

    BLAN

    OdpovědětVymazat
  9. Tak takovéhle problémy neznám, jsem na tom opačně :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je zvláštní, já měřím stejně a jsem i zhruba stejně stará, ale tyhle problémy nemám a ve třídě jsem velikostně zhruba tak ve středu...

    OdpovědětVymazat