pondělí 11. října 2021

Sonický kartáček TrueLife Compact recenze

 Ahoj,

elektrické kartáčky v posledních letech obsadily snad všechny domácnosti a ta moje nechtěla být výjimkou. V dnešním článku se podíváme na to, jak si vybrat kartáček tak, aby vyhovoval přímo vašim zubům i dásním, ale také na recenzi na kartáček od značky TrueLife. 




Když jsem si vybírala kartáček, tak jsem upřímně vůbec nevěděla podle čeho vybírat. Existuje totiž nespočet značek a různých druhů, a tak jsem byla docela ztracená. Ale ve zkratce existují dva základní druhy - sonický a rotační (případně oscilačně rotační). 

Sonický kartáček pracuje pomocí vibrací. Hlavice kartáčku se neotáčí, proto je tento typ vhodnější pro lidi s citlivějšími zuby a dásněmi. Baterie těchto kartáčků vydrží poměrně déle než rotačních.

Rotační kartáček se oproti sonickému už otáčí. Vyčistí tak každý zub jednotlivě a přitom pulzuje. Ovšem baterie vydrží méně a lidem s citlivými zuby se nedoporučuje.

Po tomhle zjištění moje volba byla jasná - mám citlivé zuby i dásně, proto jsem si vybrala sonický. Ovšem těch sonických je hromada, sami se můžete podívat sem.  Proto je potřeba si ujasnit další vlastnosti, které od kartáčku očekáváte. Například čisticí vlastnosti, časovač, počet nástavců atd. Já vše zvážila a nakonec jsem si vybrala úžasný sonický kartáček TrueLife Compact.

Pro mě byla velmi důležitá cena, chtěla jsem sonický kartáček do 1000 Kč. A tento normálně stojí 1690 Kč, ale momentálně se dá sehnat za krásných 999 Kč zde. 

Důležité pro mě byly také režimy čištění. Tento kartáček má 4 - clean, sensitive, massage, whiten. Zpočátku jsem využívala režim "clean", který má klasicky vyčistit zuby. Ale jak jsem nebyla zvyklá na kartáček tlačit, tak mi při tomto čištění vždy tekla krev, protože hlavice na zuby opravdu tlačí, aby je precizně vyčistila. Proto jsem přešla na režim "sensitive" a ten mi 100 % vyhovuje. Žádná krev mi neteče, zuby jsou i tak čisté a čištění je příjemné. Režimy "whiten" a "massage" jsem zatím nezkoušela.

Dále jsem vybírala podle počtu hlavic. Přítel chtěl sonický kartáček taky, a tak jsme vybírali nějaký, který má alepoň dvě hlavice, což tenhle splňuje. A je to fajn, koupili jsme takhle vlastně jeden kartáček, ale využívat ho můžeme oba. :-) 

Zásadní roli ve výběru u mě také hrála výdrž baterie. Tato výdrž se docela lišila, což mě překvapilo. Tento kartáček má vydržet 30 dní, což mi přijde úžasné. Já ho používám cca 25 dní a zatím mě žádná hláška o dobití baterie nepřekvapila. 

Tohle byly pro mě ty nejzásadnější věci. Ovšem tento kartáček toho nabízí mnohem víc, což bylo pro mě příjemným bonusem. 

- Kartáček je nastaven na čistění na 2 minuty s tím, že po 30 sekundách udělá pauzu, abychom se mohli přesunout na jinou část zubů. 

- Balení také obsahovalo cestovní pouzdro, které jsem už také zkoušela a je opravu fajn ho mít!

- Kartáček je voděodolný, takže se nemusíte bát ho nechat položený na umyvadle (Ipx7). 

Pokud hledáte kartáček v poměru cena/kvalita, mohu vám s čistým svědomím tento doporučit. Je pravda, že první týden mi trvalo, než jsem si zvykla, ale nyní bych už neměnila. :-)

Wendy

Žádné komentáře:

Okomentovat