pondělí 21. února 2022

Podprsenka Calvin Klein - recenze | Trenýrkárna.cz

 Ahoj, 

vítám Vás po delší době u nového článku. 👋 Ve spolupráci se e-shopem Trenýrkárna.cz, který má ve své nabídce široký výběr spodního prádla, ale i pyžam, nočních košil a ponožek, jsem si tentokrát připravila recenzi na podprsenku od světoznámé značky Calvin Klein.


Pohodlná, správně padnoucí podprsenka je základem každého ženského šatníku. Já sama mám skvěle padnoucí podprsenku pouze jednu, a tak jsem se rozhodla pořídit si druhou. Zamířila jsem tedy do sekce dámské podprsenky, kde máte na výběr z několika typů podprsenek, od sportovních přes krajkové po kojicí. Já zamířila do sekce push-up, protože žádnou skvěle padnoucí push-up podprsenku ještě nemám. Na výběr bylo z několika značek, já po delším rozhodování nakonec zvolila dámskou béžovou vyztuženou podprsenku Calvin Klein s kosticemi ve velikost 85B.




Dodání proběhlo velmi rychle, do dvou dnů jsem ji měla doma. Přišla skvěle zabalená a po rozbalení jsem byla nadšená. Podprsenka velikostně odpovídala (měla jsem trochu obavy), ale nejvíce mě potěšil materiál. Podprsenka je na dotek velmi příjemná a hlavně po bocích není šitá, ale lepená, takže nikde nelze cítit jakýkoliv šev. Klasicky má zapínání na 3 řady se dvěma háčky a výhodou jsou nastavitelná ramínka. Podprsenka obsahuje kostice, které prsa krásně drží. 

Co se týče barvy, zvolila jsem béžovou, protože jedině béžová barva neprosvítá pod bílým oblečením. A opravdu! Podprsenku pod bílou košilí nelze vidět a nápisy Calvin Klein jsou decentní, takže také neprosvítají. 

Pokud tedy hledáte nějakou příjemnou podprsenku, o které teoreticky ani nebudete vědět, a zároveň vám krásně nadzvedne prsa, tahle je ideální. I když je cena trochu vyšší, za kvalitu se podle mě vyplatí připlatit. Sama mám nějaké spodní prádlo od této značky a ta kvalita je zde opravdu poznat. Ještě jednou děkuji e-shopu Trenýrkárna.cz za poskytnutí produktu a přeji všem krásný den.

2 komentáře:

  1. Ahoj, tak jsem si jí na popud tvého článku objednala, zítra nebo v pondělí by mi měla dorazit. Díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Podprsenka vypadá dobře. už jen za tu barvu dávám palec nahoru. Já nosím také ráda tyto tělové, protože nejsou vidět :-) . Celkově mě ale podprsenky s kosticemi už omrzely. Pořád mě někde tlačily a po pár vyprání kostice vlezly, tak jsem vyzkoušela bezešvé zpevňující podprsenky a jsou tak strašně pohodlné, že už jiné nosit asi nebudu :-D .

    OdpovědětVymazat