pondělí 21. března 2022

Recenze: Bioderma Sensibio

 Ahoj,

vítám vás u nového článku. Tentokrát jsem si pro vás připravila recenzi na velmi známou dermokosmetiku značky Bioderma, po které už jsem delší dobu pokukovala. Slyšela jsem na ní samou chválu, tak se pojďme podívat na to, zda se moje očekávání potvrdila nebo ne... 🙊


Dermokosmetiku značky Bioderma zná snad každý! Já osobně jsem ji ale nikdy nevyzkoušela, protože se prodává primárně v lékárnách, a tam já moc nechodím. Nejedná se tedy o obyčejnou drogérkovou kosmetiku, složením i cenou se od ní velmi liší. 

Bioderma se stará o všechny druhy pleti a snaží se svými produkty pomoct vyřešit jakýkoliv kožní problém (nabízí například řadu Atoderm, která pomáhá pokožce s atopickým ekzémem). Mně zaujaly dvě řady, a to řada Sébium na mastnou a aknózní pleť a řada Sensibio na zarudlou a citlivou pokožku. Naštěstí s aknózní pletí už tolik nebojuji, proto většina produktů je z řady Sensibio. 

BIODERMA Sensibio H2O 500 ml

Jako první produkt, který vám tu dnes představím, je snad nejprofláklejší ze všech. Jedná se o micelární vodu, která slouží ke každodennímu odličování pleti. Tato je přímo pro citlivou pleť, takže jejím úkolem je pleť zklidnit a zbavit začervenání. 

Ráda bych jen řekla, že já pleťovou kosmetiku používám dlouhodobě od jiné značky, proto jsem tuhle kosmetiku zkoušela spíše jakožto na odličování, nezkoumala jsem, zda se mi po ní zlepší nějak výrazně pleť atd. 

Tuto micelární vodu jsem do své rutiny zařadila rovnou dvakrát, a to ráno a večer. Večer ji používám jako první krok odličování, odličuju si s ní řasy a obočí (na pleť používám něco jiného). Obočí micelárka krásně odlíčí, s řasami si musím trochu pohrát, ale svou funkci taky skvěle vykoná. Co musím vypíchnout je to, že nepálí v očích a nezanechává za sebou žádný mastný flek. Nosím totiž kontaktní čočky, takže si musím dávat pozor, čím se řasy odličuji (hodně micelárek mě pálí a podráždí mi víčka), ale s touhletou micelárkou vše v pořádku. Ráno ji také používám jako první krok, teď už tedy na pleť. Byla jsem zvyklá ráno vstát a namazat na pleť jen krém s SPF a vyrazit, ale správně se má ráno pleť znovu vyčistit. Já ovšem pleť odličuji ve sprše olejem a gelem, a na to není ráno čas, proto jsem na to kašlala. Začala jsem tedy používat ráno tuto micelární vodu a byla jsem překvapená, kolik nečistot se na mé pleti přes noc vytvořilo. Micelárka pleť krásně vyčistila, zklidnila a připravila ji na nanesení krému. 

Na této micelární vodě se mi líbí i její velké balení, poměr cena/výkon/velikost je úžasným, doporučuji určitě všema deseti. 👋👋



BIODERMA Sébium H2O 100 ml

Nedalo mi to a musela jsem zkusit micelární vodu i z řady Sébium, jen ve zmenšené verzi. Jedná se prakticky o ten samý produkt, ovšem tento je obohacen o glukonát zinku a sulfát mědi, který se právě používá v boji s akné. Já ho na pleť nezkoušela, pouze na odličování očí a musím říct, že si produkt vedl stejně dobře jako produkt zmíněný výše. Jediné co, tak mě občas trochu zaštípal v očích. Za mě je tedy lepší skrz kontaktní čočky micelární voda z řady Sensibio, ovšem pokud čočky nenosíte a trpíte na akné, tento produkt bude pro vás určitě správná volba. 



BIODERMA Sensibio AR BB krém 40 ml

Věděli jste, že Bioderma vyrábí i BB krém? Já ne a velice mě to zaujalo, proto jsem se ho rozhodla vyzkoušet. 

"Sensibio AR BB Krém je výrobek pro multifunkční péči pro citlivou a reaktivní pleť se sklonem k zarudnutí nebo pro pleť s rosaceou (neboli růžovkou). Díky obsahu patentovaného komplexu Rosactiv okamžitě zklidňuje zarudnutí a zabraňuje jeho zhoršení či rozšíření. Patentovaný komplex D.A.F. zvyšuje odolnost pleti vůči škodlivým vnějším vlivům. Díky směsi mimořádně uklidňujících aktivních látek redukuje začervenání a pocity pálení. Krém obsahuje také extrakt z Ginkgo Biloby, který pomáhá oživit a rozjasnit pleť. Pravidelným používáním tohoto BB Krému dosáhnete minimalizace malých cévek, které se objevují na povrchu pokožky. Vhodný pro citlivou, zarudlou pleť, pro všechny věkové kategorie. Hypoalergenní, velmi jemně parfemovaný."



Co mě zarazilo jako první bylo to, že se nedá vybrat odstín bb krému, i přesto, že na obalu je napsané, že se jedná o světlý odstín (co lidi s tmavší pletí?😢). Já světlou pleť mám, tak jsem tedy produkt objednala a musím se přiznat, že jsem od něj čekala něco víc. BB krémy jsou vlastně lehčí make-upy, takže jsem s nějakým větším krytím nepočítala. Krém pleť krásně sjednotil, ale bohužel barvou mi příliš nesedl. I přesto, že se jedná o světlý odstín, je dle mého celkem tmavý. Takže jsem se rozhodla, že ho budu nosit primárně v létě, kdy nepotřebuji vysoké krytí a jsem lehce opálená. Doporučuji vám tedy první make-up vyzkoušet v lékárně, než ho zakoupíte. Sám o osobě není vůbec špatný, jen s tím odstínem mi to přijde trochu nedomyšlené.

BIODERMA Sensibio maska 75 ml

Posledním produktem je hydratační a zklidňující maska určená na problematickou pokožku. Jak se může na první pohled zdát, nejedná se o slupovací masku. Produkt pouze stačí nanést na vyčištěnou pleť a po 15 minutách zbytky opláchnout vodou nebo setřít tamponem. 

Tato maska mě příjemně překvapila, pleť při působení nijak nestahovala ani nedráždila, právě naopak! Pleť byla po aplikaci příjemná na dotek a bez začervenání. Se samotnou aplikací také nebyl problém, maska má skvělou konzistenci, takže se dobře nanáší. Jediná co bych vytkla, tak je cena. Za tu cenu bych si přála o něco větší balení.



Tak to by bylo z dnešní recenze vše. Ještě bych vás ráda upozornila na to, že pokud vás nějaký produkt pleťové kosmetiky oslovil a rádi byste ho vyzkoušeli, právě probíhá na Benu.cz slevová akce na Biodermu, tak na to určitě mrkněte. Sama jsem ji využila a jelikož tato značka nepatří mezi nejlevnější, sleva se určitě vyplatí. A pokud máte tip na nějaký super produkt od Biodermy, dejte mi vědět v komentářích, ráda ho vyzkouším. 😽

xoxo Wendy

Žádné komentáře:

Okomentovat