úterý 27. září 2016

Nejkrásnější herečky 2016

Ahojte.
Nedávno jsem přemýšlela nad tím, kdo je nejhezčí herečka. Napadlo mě jich docela dost, a tak vznikl tento článek. Chtěla bych vám představit herečky, které se mi vzhledově líbí. Snažila jsem se vybírat jen české, ale našla jsem i spoustu zahraničních. Tak jdeme na to!




Na rovinu říkám, že každý máme jiný styl a jiný názor, ale myslím si, že by se názory měly respektovat.

Veronika Žilková

Kdo mě lépe zná, ví, že ji úplně zbožňuji. Můžete ji znát z Tele tele, Babovřesky, Všechny moje lásky.
Věk - 54 let

Výsledek obrázku pro veronika žilková

Michaela Maurerová

Krásná česká herečka! Můžete ji znát z Ulice, Cesty domů.
Věk - 36 let.


Vica Kerekes

Slovenská herečka, myslím, že ji všichni znáte.
Věk - 35 let.
Filmy - Muži v naději, Nestyda.


Jennifer Aniston

Velice známá americká herečka. Neznám nikoho, kdo by ji neznal. Na to, kolik jí je vypadá opravdu skvěle! Mám pocit, že nestárne.
Věk - 47 let.
Filmy/seriály - Zkus mě rozesmát, přátelé, Millerovi na tripu. 


Veronika Freimanová 

Starší česká herečka. Můžete ji znát z Vyprávěj, Sněženky a machři, Rafťáci. Je neuvěřitelně krásná!
Věk - 61 let.


Libuška Šafránková

Teď už se mi vzhledově moc nelíbí, ale když byla mladší byla opravdu kočka. Hrála třeba v Gympl s (r)učením omezeným, Kolja, Tři oříšky pro Popelku.
Věk - 63 let.



Lenka Vlasáková

Další skvělá česká herečka.
Filmy - Ženy v pokušení, Jak se zbavit nevěsty, U mě dobrý.
Věk - 44 let.


Lucka Vondráčková

Česká zpěvačka, ale i herečka. Hrála v Babovřesky, Snowborďáci.
Věk - 36 let.


Simona Stašová

Opět velice známá česká herečka. Neznám nikoho, kdo by ji neznal.
Filmy - Život je život, Pelíšky, Román pro ženy.
Věk - 61 let.


Ivana Chýlková

Také je neuvěřitelně krásná. Nedávno třeba účinkovala v pořadu Tvoje tvář má známý hlas. A navíc dnes slaví 53. narozeniny - tak všechno nejlepší!! :)


Vanda Hybnerová

Opět velice známá česká herečka. Můžete ji znát z Ulice, Román pro může, Základka.
Za tři dny oslaví krásných 48 let.


Lucie Benešová

Krásná česká herečka. Mohli jste ji vidět v Horákovi, Gympl s (r)učením omezeným, Vinaři.
Věk - 42 let.


Mariana Prachařová

Mariana je herečka a zpěvačka. Pochází z herecké rodiny - máma Dana Batulková, otec David Prachař. Můžete ji znát z Horákovi, Ulice, Comeback.
Věk - 22 let.


Hana Holišová

Brněnská herečka, která momentálně působí v seriálu Ulice.
Věk - 36 let.


Hana Vagnerová 

Poměrně známá česká herečka. Mohli jste ji vidět v Horákovi, Padesátka, Vyprávěj.
Věk - 33 let.


Berenika Kohoutová

Česká herečka, spisovatelka a blogerka. Hrála v Ulici, Soukromé pasti a Román pro muže.
Věk - 25 let.


Marta Jandová

Velice známá jako zpěvačka, ale i herečka. Hrála v Gympl s (r)učením omezeným, Doktoři z Počátků, Tvoje tvář má známý hlas.
Věk - 42 let.


Eden Sher

Velice krásná americká herečka známá z Průměrňákovi.
Věk - 24 let.


Veronika Kubařová

Známá česká herečka, hrála v Ženy v pokušení, Na vodě a Všechny moje lásky.
Věk - 29 let.


Andrea Kerestešová

Slovenská herečka a modelka, která hraje například v Ordinaci v růžové zahradě. 
Věk - 32 let.


Emma Watson

A tu nejhezčí ze všech jsem si nechala na konec! Kdo by neznal Hermionu, že? 
Věk - 26 let.


Tak a to je konečně vše. Chápu, že nemusíte se mnou souhlasit, ale chtěla jsem se se svým názorem podělit s vámi. A kdo je podle vás nejkrásnější herečka? 

xoxo Wendy

6 komentářů:

  1. Moc nápaditý článek. :) Se všemi výše zmíněnými herečkami souhlasím. Ještě bych doplnila seznam o Katherine McPhee a Ninu Dobrev. :) Jinak moc povedený článek ♥ taky píšu blog, tak pokud by ses chtěla mrknout, případně dát taky odběr, budu moc ráda. :) www.fitfoodhelthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi pěkný článek :) určitě by byl dobrý nápad napsat i o nejhezčích hercích :D

    OdpovědětVymazat
  3. Libuše Šafránková se mi taky vždycky líbila, hlavně v Tři oříšky pro Popelku :)

    www.terripeterk.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jennifer Aniston je neskutečně nádherná na její věk ( i bez ohledu na něj) ! :)) A ano,každá žena je něčím krásná, líbí se mi ten různorodý výběr :) Pro mě je asi nejkrásnější herečka Nina Dobrev :)

    OdpovědětVymazat