sobota 18. února 2017

Moje Twitter výzkumy!

Ahojte!❤  Už před nějakou dobou mě napadla nová série článků, která se týká Twitteru. Pokud jste uživatelé TT, určitě víte, že je možné na TT vytvořit anketu. Anketa může mít maximálně 4 odpovědi, které předem určité a ostatní můžou hlasovat maximálně 7 dní. Já jsem velice zvídavý člověk, a tak jsem musela tuto funkci hned využívat! Tak pojďme se podívat, jak to dopadlo...


Moje první anketa. V tu dobu mě sledovalo strašně málo lidí, a proto taky tak strašně málo hlasovalo.
Výsledek mě ani moc nepřekvapil. Já sama lituji nejvíc toho, co jsem neudělala...


Tenhle průzkum jsem založila, protože jsem řešila zrovna jednu "životní situaci". V tu dobu už mě sledovalo o drobek více lidí, takže se do hlasování zapojilo i více lidí. 80% lidí by poslechlo srdce, co myslíte, je to správně?


Tohle mě vždy zajímá. Já si třeba myslím, že ne. Podle mě bude chtít ten druhý vždy něco více... :-)


Nevím, proč jsem se ptala zrovna na tohle, ale hlavní je, že hlasovalo 216 lidí!😇 Mně osobně voda chutná a vám?


V tuhle dobu jsem zrovna nosila brýle a rovnátka zároveň, takže jsem si připadala jako totální hnusák. Jsem ráda, že aspoň těch 7 % bylo v tu dobu se mnou !👼😁


Možná si říkáte, že je divný se ptát zrovna na tohle... Ale zrovna jsem narazila na nějaký průzkum vědců, že děti mají vždy raději jednoho rodiče. Né nikdy oba zároveň. Tak mi to nedalo a musela jsem se zeptat koho... Výsledek mě ale moc nepřekvapil!😁😇


Tak a to je pro dnešek vše. Pár anket mám ještě v zásobě a nové budu ještě určitě tvořit! Líbí se vám tento nápad?😊

xoxo Wendy

1 komentář:

  1. Ani jsem nevěděla, že na twitteru se může dělat nějaká anketa. Je pěkné, že tě napadlo z tohohle udělat článek...

    OdpovědětVymazat