sobota 1. dubna 2017

Posedlost jménem spolupráce

Ahojte všichni! Dnes jsem si pro vás připravila trošku kontroverznější článek o tom, co mě tady na blogové sféře poslední dobou nehorázně štve.


Blog. Každý si pod tímto pojmem představí něco jiného. Někdo blog bere jako jeho osobní deník, někdo takto sdílí svoje zážitky z cestování, někdo radost z nově koupených knížek, .... Je toho opravdu moc a já proti žádnému zaměření blogu nic nemám, ale přijde mi, že se poslední dobou rozmohl trend si zakládat blog za účel produktů zdarma.

Určitě jste už někdy slyšeli o tom, že existuje několik různých forem spoluprací s firmami. Pokud jste blogeři, tak tuplem. Firma nejčastěji zašle blogerovi nějaký produkt, ten ho vyzkouší a napíše o něm recenzi. Pokud je firma solidní tak uznávám, že je to fajn. Já sama mám několik skvělých spoluprací za sebou a nebo s pár firmami dlouhodobě spolupracuji.

Pokud se na blogu objeví spolupráce třeba jednou do měsíce, nic proti tomu nemám. Ale co mi jde doslova proti srsti, jsou blogy založené jen za účelem spolupráce. Nevím, jak vás, ale mě nebaví číst blog, ve kterém jsou jen samé a samé recenze na produkty jako tričko. A navíc, když je tričko popsáno způsobem jako - no je pjekné, je takové natahovací, má tričkový materiál - tohle fakt ne.

Obvykle vidím takovéto blogy u malých holek a docela se divím, že jim ta firma vůbec něco pošle. Firmy to asi berou podle zobrazení (návštěvnosti) blogu, což je podle mě chyba. Také bych mohla nasdílet svůj blog do nejpočetnějších skupin na FB a hned bych tu měla o hodně více zobrazení. Podle mě je blog také založen na zpětné vazbě a tyto blogy žádnou nemají. A když už, tak ve formě negativního komentáře...

Tímhle článkem jsem chtěla vyjádřit svůj názor a také na vás tak trochu apelovat. Jaký máte názor vy?

xoxo Wendy

7 komentářů:

  1. Skvělý článek! Souhlasím :)

    ifeordreamidiots.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Podľa mňa nech si každý robí čo chce, ale tiež tonevie čítať nemusím :) zmysel blogovania sa totálne stráca, aspoň v mojich očiach.

    OdpovědětVymazat
  3. me by zajimalo, jestli tyhle "detske blogy" jim opravdu zlepsi trzbu. jinak souhlasim, aby se to dalo cist, lidi by to melo bavit..o nicem jinem to neni :)

    OdpovědětVymazat
  4. Najsmutnejšie na tom celom je, že takéto nekvalitné blogy s obsahom, ktorý by hravo prekonal aj prvák na základnej škole, vyhrávajú blogerské súťaže :-( :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto s tebou souhlasím :)
    Nebo mě taky štve, když na každém blogu vidím recenzi na jeden a ten samý produkt :/

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Rozhodně s tebou souhlasím. Nedávno jsem přestala sledovat jednu blogerku. Sice články vycházely opravdu často, ale byly to samé spolupráce, které mě už nebavily. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  7. Hahaha, to jsem se zasmala, trickoidni natahovaci tricko :)) Ja proti spolupracim nic nemam a kazdy at si bloguje jak chce, zalezi na nich jak blog berou a nebo zda bloguji hloupe. Ja kdyz mi blog zaujme tak se vzdy rada vracim, pokud se jedna o blogy ktere mi nezajimaji, nesleduju a neodebiram:)
    Mej se krasne, www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat