pondělí 20. března 2017

Když se, my ženy, necháme ostříhat ...

Ahojte! ❤ Po delší době přicházím s novým článek. V sobotu jsem si nechala ustřihnout 40 cm mých dlouhých, krásných vlasů (vlasy mám teď cca po ramena). V blízké době o tom všem chystám článek, tak vám vše vysvětlím později. 
Doufám, že nejsem jediná, kdo se kdy nechal trochu výrazněji ostříhat. Proto jsem si pro vás připravila pár vtipných, alespoň doufám, vět, která každá žena pronáší po ostříhání větší části vlasů... 😇😆💇


Za jak dlouho to budu moct vše sepnout gumičkou?

Pff, když potkám někoho neznámého, tak si myslí, že mám krátké vlasy už dlouho. Já je měla ještě včera pod zadek! 

Mám si teď změnit profilovku?

Ach jo, už si nemůžu hrát na spoustu slavných osobností ...

Ale na druhou stranu, na některý bych mohla, ne?

Počkat, ale co když mi ty vlasy už nikdy nedorostou?

Když se dívám na staré fotky: ,,Vždyť jsem vypadala dobře, tak proč jsem to udělala???"

Musím používat méně šampónu?

Anooo, konečně mi nebudou zůstávat drobky ve vlasech!

Pokaždé, když jdete okolo zrcadla, se musíte na sebe podívat a zkoumat svoje nové vlasy. 

Ok, takže jak dlouho mi ty vlasy rostly 3 roky? Super :--).

Teď už vlastně nebudu moc v bazéně házet mokrými vlasy do stran a hrát si na mořskou pannu :(.

Když přijdete mezi své nejbližší: ,, Panebože, kde si nechala vlasy?"


Jakmile si ale zvyknete a zjistíte, že se o ně nemusíte tak moc starat, nelitujete ❤.

xoxo Wendy

5 komentářů:

  1. presne toto isté som prežívala aj ja, mala som vlasy až po zadok a zo dňa na deň som sa dala ostrihať tiež asi po plecia ak nie menej, všetky tie otááázky - ako keby sú to ich vlasy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tvůj komentář, jsem ráda, že v tom nejsem sama :D

      Vymazat
  2. :D tak toto je velmi mily clanok :), verim, ze ja sa tych svojich tak skoro nezbavim, ale dost ma to laaaaka
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně jsem se v článku našla a zcela tě chápu. Asi tři týdny zpět jsem si ostříhala vlasy. Chtěla jsem si jen zastřihnout konečky, ale jak jsem rovnala a rovnala, tak jsem je dorovnala trochu nad ramena. Zkráceno asi o cca 13 cm, dost toho lituji a nezvykla jsem si. Už se těším až mi zas dorostou a stříhat budu konečky jen lehce :D Pěkný článek :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek, ve všem se poznávám :D

    Když jsem den po ostříhání přišla do školy, jedna spolužačka se zastavila a s otevřenou pusou na mě chvíli zírala. Když se vzpamatovala, řekla málem hystericky : "Ne, tos neudělala! Za co tě teď budu tahat?"

    http://skoricova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat