neděle 21. března 2021

Tipy na originální (foto) dárky!

 Ahojte,

věřím, že i vy občas tápete v tom, co pořídit za dárek k narozeninám, Vánocům nebo třeba ke Dni matek. V mém okolí mají snad všichni v období únor až duben narozeniny a svátek, proto jsem se rozhodla spojit s firmou Tiskařík.cz a vytvořila jsem si originální dárky pro mé blízké. 


Nejprve bych vám ráda představila již zmíněnou firmu. Firma Tiskařík.cz působí na trhu již od roku 2013 a vyrábí fotokalendáře, fotoobrazy a další fotoprodukty. Za zmínku také určitě stojí jejich svatební portál, kde si můžete navrhnout a vyrobit například svatební oznámení nebo pozvánku ke stolu. Já se na svatbu momentálně nechystám, ale teď v březnu měl narozeniny přítel a v dubnu bude mít moje maminka, proto jsem se jim rozhodla vytvořit dárky.


Začala bych dárkem pro přítele. Jelikož jsme spolu začali v srpnu bydlet a skrz současnou situaci nemáme vydekorovaný byt podle našich představ, rozhodla jsem se mu (nám) pořídit fotoobraz s naší společnou fotkou z cest. Tiskařík nabízí velikost obrazů od 30x30 cm až po 150x50 cm, takže si myslím, že si každý přijde na své. Já si vybrala velikost 60x40 cm, což je podle mě ideál do našeho menšího bytu. Až si vyberete velikost, stačí kliknout na tlačítko vytvořit.  Poté se vám otevře editor, kde si můžete vybrat rozložení obrazu. Mně se nejvíce líbí, když je na obrazu pouze jedna fotka, takže jsem si vybrala tuto variantu, ale můžete mít na obrazu až 4 fotografie. Poté stačí vložit do editoru fotografii či fotografie a následně je ještě můžete v editoru otočit nebo přiblížit/oddálit a máte hotovo. Jednoduché, že? Obraz vám přijde pečlivě zabalený do pěnové fólie v kartónovém obalu, takže je minimální šance, že by se obrazem něco stalo. Já jsem s obrazem maximálně spokojená! Obraz mi přišel přesně tak, jak jsem si ho navrhla. Obraz je ostrý a nádherně barevný jako původní fotografie. Fotografie je vytisklá na bavlněném plátně a vypnutá na dřevěném rámu, který nádherně voní. 


Nyní bych se ráda dostala k dárku pro mamku. Normálně bych ji udělala fotokalednář, ale ten už ode mě dostala právě na Vánoce, a tak jsem se rozhodla pro fotohrnek. Na výběr máte ze tří variant - klasický keramický hrnek, skleněné hrnek a plecháček. Já se rozhodla pro klasiku keramiku. Po rozkliknutí této varianty na vás vyjedou dalších 4, můžete si totiž vybrat, zda chcete hrnek klasický malý či velký, anebo hrnek na latté a to také v malé a velká variantě. Moje mamka si nejraději dělá cappuccino nebo malé latté, proto jsem se dohodla právě pro typ hrnku "malé latté", který má objem 300 ml. Opět si tedy stačí vybrat typ hrnku a rozkliknout. Na výběr vám vyskočí 15 designů hrnečku, a to třeba design Valentýn nebo Baby boy. Já si vybrala design Maminka, který jsem si ještě doupravila podle sebe. Mamka totiž miluje našeho pejska Jessie a chtěla jsem ji udělat společný hrneček. Hrnek mi přišel také perfektně zabalený v krabičce přímo pro tento hrneček, aby se po cestě náhodou někde neotloukl. Hrnek se mi také moc líbí, potisk je opravdu kvalitní a myslím, že i mamince udělá radost. 




Určitě vás bude zajímat, jak je to s dopravou. Nejspíš záleží na rozměrech toho, co si objednáváte, ale Tiskařík.cz nabízí snad všechny možnosti dopravy - Česká pošta (balíkovna i nebo balík na poštu), Zásilkovna, PPL nebo osobní vyzvednutí na jejich pobočce. Já si produkty vytvořila a objednala v pondělí odpoledne a vybrala si jako dopravce Českou poštu. V úterý mi přišel email, že můj hrnek už byl vyroben a odeslaný. No a ve čtvrtek jsem měla hrníček na poště, fotoobraz o den později, což mi přijde úžasné, že i přesto, že jsem zvolila Českou poštu, jsem měla produkty opravdu brzo doma. 

Pokud tedy nevíte, co komu pořídit jako dárek, myslím že s firmou Tiskařík nešlápnete vedle. Také si myslím, že takovýto osobní dárek s fotkou potěší člověka mnohem víc než něco koupeného na rychle v supermarketu. 

Wendy 

3 komentáře:

  1. firmu neznám, ale dárky jsou parádní :) mám ráda takovéto osobní dárky, loni jsem dávala kamarádce pexeso s fotkami :) a je to jediná hra, kterou s manželem hraji ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné foto dárečky, které potěší opravdu každého 😊. Také uvažuji, že bych ráda vytvořila hrneček, plakát nebo fotoobraz, zatím jsem totiž vyvolávala jen fotky do rámečků nebo fotoalb 🤗.

    OdpovědětVymazat