středa 21. dubna 2021

T. M. Frazier: Tyran - recenze

 Ahoj,

vítám vás u nového článku. Začátkem roku 2019 jsem četla úžasnou knihu King od americké spisovatelky T. M. Frazier. A teď se mi konečně dostal do ruky díl, a to díky Megaknihám. Pokud vás tedy zajímá, o čem je druhý díl, čtěte dál. 👇😊


Anotace:
Ještě zuřivější. Ještě vášnivější. A ještě odhodlanější.

Poté, co ho senátor zradil, se snaží za každou cenu získat Doe zpátky. Nejprve se však musí vypořádat s Elim, drogovým dealerem, který se mu mstí za vraždu Isaaca. I kdyby mu plán vyšel, bude ho Doe stále chtít? I poté, co se ji pokusil vyměnit za svou dceru a Doe objevila svou totožnost?

Doe byla násilně odvedena ke své rodině, ve které se ale vůbec necítí jako doma. Postupně se však rozpomíná na svoji minulost. Na svůj vztah s otcem. Na svého syna. Na Nikki. Jak je možné, že ji znala ještě dřív, než ztratila paměť? A kdo je ten tajemný Tyran, před kterým ji Nikki varovala?

Myslím, že už jsem to zmiňovala recenzi na první díl, každopádně nejsem čtenářka erotických románů jako je právě King a Tyran. O to víc mě vždy překvapí, jak mě knížka dokáže vtáhnout do děje. Tyran byl stejně skvělý jako King, možná i lepší!

Jelikož jsem Kinga četla dva roky nazpátek, rozhodla jsem se ho přečíst znovu, abych se chytla. To můžu doporučit všem. Konec Kinga skončil velmi otevřeně, takže druhý díl byl fakt nutnost!

Kniha byla opět plná vulgarismů, což mi ale nevadilo. Do prostředí této knihy se to naprosto hodí a asi jsem byla zvyklá z prvního dílu. Vyprávění je zde v ich-formě, a to z pohledu Doe a Kinga, takže se kniha čte dobře. Ovšem nečekejte spisovnou češtinu, alespoň určitě ne u Kinga. Oproti prvnímu dílu mám pocit, že se autorka více zaměřila na psychologii postav a celkově na emoce. Moc se mi líbilo chování Doe, která si stojí za svými názory. Při dějové lince Doe se dozvídáme informace z její minulosti a vše začne do sebe zapadat, což mě moc bavilo. Dokonce se dozvíme, proč ztratila paměť!


Děj a závěr knihy tady úplně prozrazovat nechci, ovšem konec byl pro mě docela dramatický a nečekaný. 


Kniha se mi moc líbila a pokud hledáte méně náročnou četbu, tak tato kniha skvěle poslouží! Kupujte zde.

Nakladatelství: Ocelot

Rok vydání: 2021

Žánr: romance, erotické romány

Ze série: King

Počet stran: 240

Vazba: pevná s přebalem


Wendy


1 komentář: