středa 27. dubna 2016

❤Ochutnávka amerických sladkostí aneb naminy.cz❤

Ahoj všichni,
vítám vás u dnešního článku, který se bude věnovat zásilce z e-shopu naminy.cz . Myslím si, že spousta lidí zná tento e-shop, jelikož jsem o něm na YT viděla několik videí a četla pár článků na internetu. E-shop se specializuje, jak už jste mohli z názvu pochopit, na zahraniční sladkosti. A to od Jelly beans po Wonka. Já jsem dostala tu možnost si nějaké vybrat, tak se na to dnes podíváme.



Zboží bylo perfektně zabaleno. Sice se jedná jen o sladkosti, ale i tak jde poznat, že jim na balení záleží. Každá věc byla uložena do bublinkové fólie a celé krabice byla do půlky vyplněna polystyrenovými výplněmi.  S e-shopem se mi také velice dobře komunikovalo, ale už jste určitě netrpěliví, a tak to tady nebudu okecávat a jdeme na to ! ❤



1. Arizona kiwi strawberry 680 ml

Kdo mě zná lépe, ví, že já Arizony naprosto miluji. V ČR jsou dostupné pouze 4 varianty a to v plastové lahvi. Bohužel, tyhle už jsem všechny ochutnala. Když jsem byla na podzim v Anglii, tak jsem si tam koupila už plechovkovou Arizonu, mimochodem melounovou, a ta byla výborná. Tak jsem se rozhodla objednat si další plechovkovou Arizonu, ale tentokrát kombinaci kiwi a jahody.
Pití bylo opravdu výtečné, měla jsem ho ani né za 10 minut vypité. Na e-shopu ho můžete koupit za 49,00 Kč, což si myslím, že je fajn cena, protože já tu svoji první plechovkovou Arizonu v Anglii kupovala zhruba za 100 Kč.


2. Turkuaz puffy trubičky kakaové 18 g 

Tyhle trubičky jsem si objednala, jelikož jsem si myslela, že se u nás v ČR neprodávají. Jenže druhý den jsem se dozvěděla, že se tu prodávají :D Trubičky mi opravdu moc chutnaly a už vím, co si mám tady v Česku kupovat. Balení obsahovalo 2 trubičky a 1 balení stojí 4 Kč.



3. Ulker kat kat tat koláč s kakaovou náplní 28 g 

Pochoutkou je listové těsto plněné čokoládovou náplní. Není to něco extra, ale na svačinku do školy nebo práce se určitě hodí. Chutná jako štrůdl s čokoládou. Lze ho koupit za 6,50 Kč.




4. Wonka rainbow nerds limited edition 141 g

Nerds patří asi mezi nejoblíbenější americké sladkosti. Jsou to malé kyselé a šišaté kuličky, které jsou podle mě hrozně dobré. Já měla Nerds naposledy v Anglii a tam jsem se do nich zamilovala. Podle mě to je nejlepší sladkost na světě ❤ Na e-shopu stojí 72 Kč.




5. Storck nimm 2 lolly lízátko višeň/malina 10g 

Myslím, že tyto lízátka určitě znáte. Nikdy jsem žádné lízátko od této značky neměla, tak jsem si jedno vzala. Lízátko bylo dobré a ovocné :-) 


6. Ola ovesné sušenky 250g

Nabídla jsem mamce, že si také může něco vybrat. Já bych si asi tohle zrovna neobjednala, ale jsem ráda, že si tyto sušenky mamka vybrala, jsou totiž úžasné. A navíc za tu směšnou cenu 19 Kč ? Rozhodně vám je mohu jen a jen doporučit.


7. Candy - kyselé pásky barevné 100 g

Já miluji takovéto kyselé pásky, ale musím říct, že jsem od nich čekala víc. Byly na mě moc tvrdé a málo kyselé. Ale zbytku rodiny chutnaly a za 20,50 Kč se daly :-)




8. Crazy Rollz bubble gum Blue raspberry

Dala jsem něco vybrat i bratrovi. Vybral si tyto malinové žvýkačky a prý byly dobré, jen tam toho bylo málo. Ale upřímně, co chcete za 8 Kč.



9. Brawo donut polomáčený s kakaovou náplní 55 g

Řekla bych, že je to buchtička plněná kakaovou náplní, polomáčená v kakaové polevě. Připomíná mi chutí trvanlivou bábovku z Alberta :D Opět to není něco extra, ale na svačinku do školy/práce se určitě hodí. Stojí 8 Kč.



10. Brawo donut mozaik - dvoubarevný s kakaovou náplní - 50g

 Musím říct, že je to bratříček předchozího produktu, ale tenhle mi chutnal více. Donut lze pořídit za 8 Kč. 





Tak to by byla celá recenze, ještě jednou bych chtěla moc poděkovat e-shopu www.naminy.cz za příjemnou spolupráci a domluvu a vám za dočtení trochu delšího článku. Určitě se na e-shop podívejte. Krásný zbytek dne :)

E-SHOP: www.naminy.cz

FACEBOOKOVÁ STRÁNKA: https://www.facebook.com/naminycz/



Žádné komentáře:

Okomentovat