středa 8. června 2016

Co jsem si myslela, když jsem byla malá

Ahoj všichni! Dnes tu mám pro vás docela zajímavý článek. Snažila jsem se zavzpomínat na své dětství a najednou mě napadlo téma tohoto článku - Co jsem si myslela, když jsem byla malá. 



Když jsme byli malí, měli jsme velice bujnou fantazii a spoustu věcí jsme si vymýšleli a domýšleli. Každý jsme si něco představovali a až jsme byli starší a zjistili, že to tak vůbec není, byli jsme zklamaní. Dnes jsem si pro vás připravila 10 věcí, co jsem si myslela, když jsem byla malá. Snad se mi za to nevysmějete a najdete se aspoň v jedné věci.


1. Myslela jsem si, že když si dám peníze do banky, tak tam dostanu nějaký svůj trezůrek a tam mi pak peníze hlídají. Je to neskutečná kravina, ale vždy jsem si to takhle představovala.


2. Vždy jsem si dávala pozor, abych nesnědla semínka od ovoce, aby ve mně nevyrostl strom :-)


3. Tohle jsem si myslela až do minulé týdne -krávy dávají mléko celý život. Na internetu jsem se dočetla, že to tak vůbec není.


4. Vždycky, když jsme šli večer okolo nějakého obchůdku, dívala jsem se tam do výlohy a nemohla jsem nějak pochopit, proč se tam svítí, když už je zavřeno a nikdo tam není. Mamka mi vždy řekla, že je to kvůli lupičům. Vždy jsem si myslela, že si ze mě dělá srandu - proč by asi nechávali lupičům rožlé světla? Aby se jim lépe kradlo? Až časem mi došlo, že si ze mě mamka srandu nedělá, ale já jsem to špatně pochopila. Teď už vím, že se tam nechávají rožlá světla kvůli tomu, aby tam nikdo nekradl - každý by lupiče viděl.


5. Když jsem šli s rodinou do lesa, vždy jsem stavěla s mamkou domečky z klacíků pro skřítky. Nějak jsem věřila tomu, že ti skřítkové tam v noci přijdou a budou tam pak spát :-)


6. Babička jezdívala k moři a vždy si dovezla domů mušli. Já si ji vždy dávala k uchu a doufala, že tam uslyším šplouchání moře.



7. Ve škole jsme mívali v češtině za úkol opravit text po tiskařském šotkovi. Opět jsem si myslela, že tiskařský šotek opravdu existuje a vážně krade a mění písmenka.


8. Určitě všichni znáte českou pohádku Princezna ze mlejna. Myslela jsem si, že se princezna jmenuje Zemlejna a vždy jsem se rozčilovala, když ji říkali Eliško. Nějak mi to nešlo do hlavy.


9. Vždycky, když jsme jeli autem, tak jsem pozorovala sluníčko a myslela si, že utíká na obloze za námi. 



10. Také jsem si myslela, že jak člověk stárne, tak se zmenšuje. Hrozně jsem se těšila až bude moje babička malinká a já si sní budu moct hrát jako s panenkou.


Mám pro vás ještě zhruba dalších 20 věcí, co jsem si myslela, ale nevím, jaký bude mít tento článek úspěch, tak jsem to sem nechtěla nacpat vše. Takže pokud by jste chtěli další díl, napište mi do komentářů :) Ahoj.

4 komentáře:

  1. Moc pěkně napsané! Poznávám se tak v polovině případů také... :D Moc ráda bych tě pozvala na Give Away o Zdravý balíček. ❤️ 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, určitě se podívám... :) Taky se můžeš zapojit u mě na giveaway :)

      Vymazat
  2. Dobrý nápad, takový roztomilý článek! :3 Se skřítky jsem to měla podobně! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat