sobota 21. října 2017

Voňavý balíček se svíčkami Heart & Home

Ahojte všichni!💗😇 Máme tu oficiálně podzim a k němu patří neodmyslitelně svíčky🕯. Já několik let používám svíčky od značky Yankee Candle, se kterými jsem velice spokojená, ale obávám se, že jsem našla konkurenci. Pojďme se podívat!👇


Když jsem si byla balíček vyzvednout na poště, cítila jsem z něj příjemnou vůni. Balíček byl nádherně zabalený - jak z venku, tak zevnitř.

adresu jsem z bezpečnostních důvodů zamazala

Balíček přišel ovázaný provázkem a s pečetí, na které byl název svíček - H&H (Heart & Home).


Po otevření balíčku na mně vykoukly dva letáčky, pod nimiž se však nachází již svíčky. První letáček je přání, kde vám tato firma přeje užití si svíček. V druhém letáčku je vysvětleno, jak se o svíčky starat a jaké další varianty ještě existují. Avšak teď se jdeme podívat, co přesně mi přišlo!💫


Jak vidíte, v balíčku se nachází 4 produkty, o kterých bych vám dnes něco málo řekla.

1. STŘEDNÍ SVÍČKA "SLADKÉ TŘEŠNĚ" 🍒

Po otevření svíčky na vás vyskočí příjemná a velmi autentická sladká vůně třešní. Tato střední svíčka (115 g) vydrží hořet 30 hodin, což je super. Na této svíčce nejvíce oceňuji její unikátní kovové víčko, které může posloužit zároveň jako "nástroj" pro zhasínání svíčky. Navíc design svíčky je opravdu nádherný, takže může sloužit i jako dekorace do bytu. Navíc všechny svíčky jsou vyrobeny ze sójového vosku.




Tuto svíčku můžete zakoupit zde.

2. SVÍČKA BEZ OBALU - SVĚŽÍ GREP A ČERNÝ RYBÍZ 

Jako další mi přišla tato grepovo-rybízová svíčka, kterou si naprosto zamilovala moje mamka. Svíčka je tentokrát v plastovém obalu, takže si svíčku můžete vytáhnout a vložit do nějakého svícínku. Svíčky tohoto typu dokážou hořet až 15 hodin. 



Tuto svíčku zakoupíte zde.

3. SVÍČKA BEZ OBALU - LEVANDULE A ŠALVĚJ

Tato svíčka se nachází tentokrát v papírovém obalu s moc hezkým designem. Svíčka je s vůní levandule a šalvěje a svíčka je tématicky zbarvena do fialova. Svíčka dokáže hořet opět 15 hodin. Svíčku lze opět vložit do svícinku. 



Koupíte ji zde.

4. SVÍCEN NA SVÍČKY BEZ OBALU HEART & HOME

A jako poslední věc jsem měla v balíčku tento svícínek, který je právě vhodný na předchozí svíčky. Svícen je jednoduchý, ale v jednoduchosti je krása, ne? Po vložení svíčky vypadá skvěle!



Zakoupíte ho zde.

Všechny tyto produkty můžete zakoupit na stránkách Albi a nebo rovnou v kamenných prodejnách.

Zkoušeli jste už svíčky od této značky? Dejte mi vědět v komentářích...👇💕

xoxo Wendy

3 komentáře:

  1. Taky mám velmi ráda Yankee candle. Tyto svíčky poznám, ale ještě jsem neměla možnost je vyzkoušet. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Ta vůně třešní musí být skvělá :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat