neděle 4. listopadu 2018

Jaké knihy jsem přečetla za poslední dobu?

Ahojte!💓
Konečně jsem si našla čas na to napsat nějaký ten článek. Ani nevíte, jak mi to chybělo. Jak moc jste mi chyběli vy, čtenáři, a vaše komentáře...😊 Poslední dobou skoro nic nestíhám a žiju v neustálém spěchu a stresu. Znáte to - škola, rodinné problémy, láska, ... Jediným mým způsobem, jak na chvilku zastavit čas a zklidnit mysl, je přečíst si nějakou tu pěknou knížku.


Přišlo mi zbytečné psát zdlouhavou recenzi na každou knížku zvlášť, a tak jsem vzala 5 knížek, co jsem naposledy četla a něco málo vám o nich povím.

Miluju Patrika Hartla. Dobře, teď se jedná o metonymii. Miluji knížky napsané Hartlem. Moje první knížka, kterou jsem od něho četla, byla Okamžiky štěstí. Po dočtení této knížky jsem věděla, že si musím přečíst i ostatní knížky. A tak jsem si objednala Malý pražský erotikon a Prvok, Šampón, Tečka a Karel. 

Prvok, Šampón, Tečka a Karel
Ano, tohle je opravdu název knížky. Jak už můžete poznat z pravopisu, jedná o jména. O jména a přezdívky hlavních hrdinů této knížky. Kniha vtipně vypráví příběh čtyř kamarádů, kteří si prochází krizí středního věku. Každý ovšem trošku jinak.
Všechno to začíná na třídním sraze po dvaceti letech, kde si řeknou, že by jejich osmnáctileté já bylo zklamáno. A tak začnou dělat šílené věci. Třeba žádat o práci nazí... No, nechci vám vše prozrazovat. Pokud se chcete zasmát, určitě si tuhle knihu přečtěte.

Malý pražský erotikon
Panebože, tohle byla naprostá skvělost! Tu knížku jsem si tak moc zamilovala, že jsem ji ani nechtěla dočíst. Kdybych vám měla popsat, o čem kniha je, nedokážu to, protože má minimálně 8 hlavních hrdinů. Avšak aspoň okrajově - jedná se o dvě rodiny, žijící vedle sebe v pražské Babě, které jsou milostně propojeny. Kniha líčí jejich intimní touhy, okamžiky radosti i katastrofy od předškolního věku až po důchodový věk. U knihy jsem se zase tak moc nasmála, avšak byli tam i smutné chvíle, u kterých se dalo jen a jen brečet. Kniha se mi opravdu četla sama a dala bych ji pět hvězdiček z pěti.

Jinak od Hartla teď nedávno vyšla nová knížka Nejlepší víkend. Četl jste ji už někdo? ❤



Povinná četba. Všichni toto sousloví známe. Některé knížky z povinné četby mě baví a nedám na ně dopustit, ovšem co se týče Krysaře...😏 Kniha byla napsána na námět německé pověsti, podle které krysař roku 1248 očistil město Hameln od krys, a když mu nebyla vyplacena slíbená odměna, rozhněval se na občany města a odvedl za trest jejich děti. Knížka mě upřímně vůbec nebavila a četla se mi těžko. Možná to bylo kvůli jazyku anebo proto, že jsem věděla, jak skončí... Tuto knížku si už asi znovu nepřečtu.


Muffin a čaj. Okolo téhle knížky bylo takové haló, že jsem si ji taky musela koupit. A i když mě si za tenhle názor odsoudíte, čekala jsem od ní víc. Knížka byla zajímavá, to určitě. Ale četla jsem lepší LGBT romány. Pokud nevíte, o co se v této knížce jedná, tak hlavními hrdiny jsou dva šestnáctiletí studenti gymnázia, kteří jsou gayové. A díky literární soutěži, čaji a muffinu mezi nimi vznikne něco víc... 

A jako poslední tu mám My děti ze stanice ZOO. Tuhle knížku jsem vstřebávala dlouho a nějaká její část ve mě asi na vždy zůstala. Kdysi jsem viděla film, ale ten je oproti tomuhle nic. Od knihy jsem se nemohla odtrhnout, četla jsem ji pozdě do noci, protože nešlo přestat... Podle mě je zbytečné vám přibližovat její obsah, všichni víme, že jde o drogy. Je jedno, jestli jste viděli film anebo neviděli, tuhle knížku si musíte přečíst. Každý by si ji měl aspoň jednou za život přečíst. Najde pak odpověď na mnoho otázek, na které dosud neznal odpověď.

Tak a to by bylo pro dnešek vše. Určitě mi napište, jestli jste nějakou z těchto knížek četli a jestli se vám líbili...

Mějte se pěkně!💕

xoxo Wendy

2 komentáře:

  1. Muffina jsem vyhrála v soutěži, ale ještě nečetla...:-/
    Krysaře jsem četla k maturitě a mně se teda docela líbil. :-)
    A My děti ze stanice Zoo miluju...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem s těchto četla jen Děti ze stanice zoo, ale to už když jsem byla mladší :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat