úterý 11. září 2018

Osm - Radka Třeštíková

Ahojte!💞 Dnes jsem si pro vás připravila opět recenzi na knihu a to od české spisovatelky Radky Třeštíkové - Osm. Není to moje první kniha od této spisovatelky, před dvěma lety jsem četla Bábovky, které se mi moc líbily, a tak jsem se rozhodla šáhnout po této.


📍název - Osm
📍autor - Radka Třeštíková (ČR)
📍žánr - detektivní, román pro ženy
📍rok vydání - 2017
📍nakladatelství - Motto
📍počet stran - 384
📍koupeno - Knihy Dobrovský Brno (269 Kč)
📍hodnocení - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️


Kniha je psána na začátku retrospektivní kompozicí, protože první kapitola nese název Skoro konec, kde se dozvídáme, že hlavní hrdinka Míša leží v nemocnici s prostřelenou lebkou. Všem je to líto, avšak někteří si přejí, aby se už neprobudila, bylo by to výhodnější.

Další kapitoly mají už chronologickou kompozici. Text nás unáší do časů před zraněním Míši a my se tak dozvídáme, s kým se Míša stýkala a jaký měla život. Postupně se dostáváme až ke dnu, kdy došlo ke zranění a dokonce i ke dnu, kdy se Míša probudí a nic si nepamatuje z posledního roku svého života.

Knížka není klasická detektivka. Má sice detektivní zápletku, avšak se tu objevuje několik postav (např. instagramová slečna), o kterých se dozvídáme více a více.

Kniha se mi velice dobře četla. Byla něco jako moje droga. Nemohla jsem se odtrhnout!❤️ Na začátku jsem měla sice problém pochopit “kdo je kdo”(jako u Bábovek), ale brzy se mi vše ujasnilo.

Knihu mohu doporučit všem ženám, ať už jim je 14 nebo 40. Každý se v knize najde a doufám, že mu knížka zalíbí, tak moc jak mně😚.

xoxo Wendy

Žádné komentáře:

Okomentovat