středa 27. července 2016

☼ Co si s sebou balím na dovolenou ? + informace o dovolené ☼

Ahojte. Je to pro mě neuvěřitelné, ale ve čtvrtek odjíždím na dovolenou. Ani nevíte, jak se těším. Každopádně moje dnešní celodenní aktivita je balení si věcí s sebou. Tak jsem si řekla, proč o tom nenapsat článek? Třeba by to mohlo někomu pomoct. V dnešním článku čekejte seznam věcí co si s sebou sbalit na dovolenou a také bych vás chtěla seznámit s tím, kam vlastně jedu.



Možná, že už jsem se v nějaké starším článku zmiňovala, že jedu k moři. Přesněji - jedeme do Chorvatska poblíž Makarské. Ale ono to je celé složitější.
Ve čtvrtek jedeme (já, mamka, brácha) ráno do Brna k blízkým přátelům, kteří pojedou s námi. V plánu je jet v pátek ráno jó, vážně báječný a celkem nás z Brna pojede 8. Celý den pojedeme do Chorvatska do Zágrebu, kde mají ti naši blízcí přátelé rodinu, u které přespíme a druhý den, což bude sobota, pojedou s námi.
Už jsem takhle přesně jednou jela k moři, ale to mi bylo 11, takže si to skoro vůbec nepamatuji. Jen vím, že u té rodiny v Zágrebu byli pavouci -_-
Budeme bydlet týden v apartmánu ( naštěstí budou dva, takže nás nebude v jednom 10 :)). Tak to je asi vše, co bych vám tak ohledně cesty chtěla říct. A jo, ještě... měla by tam být WiFi, ale já se budu snažit trávit na mobilu a notebooku co nejméně času, chci si tu dovolenou užít. A co se týká článků, tak by možná měl jeden vyjít další středu, ale nic neslibuji. Dnes je totiž úterý (vy tento článek uvidíte až ve středu, takže se neděste) - píšu pro vás tento článek a balím si, ale zítra (pro vás už dnes) bych snad měla mít čas a napsat pro vás článek.

Tak a teď jdeme na to, co si balím s sebou ... A prosím, berte v potaz, že mi je 15 let, takže si kdyžtak seznam přizpůsobte podle sebe :)

Co si s sebou balím na dovolenou?

1. Doklady

- občanský průkaz - pas už mi propadl, takže jedu na obačanku
- peníze - celkem si s sebou beru na úratu něco přes 100 kun, což je zhruba tak 400 Kč
- kartičku pojišťovny + doklad o pojištění

Co si já neberu, ale vám se to může hodit:
- doklady k dovolené od CK, letenky, cestovní pokyny
- platební karty
- řidičský průkaz


2. Oblečení

- plavky
- šaty
- spodní prádlo
- ponožky -ale jen asi 3 páry,
- trička - beru si dvě
- tílka - těch si beru šest
- mikina - sice si myslím, že ji nevyužiji, ale pro jistotu...
- kraťasy - dvoje látkové, dvoje riflové
- tříčtvrťáky - jedny lárkové, jedny riflové
- dlouhé kalhoty - já si beru přímo legíny
- pyžamo - za pyžamo považuji velké volné triřko + minikraťasy
- klobouk (nezbytná ochrana před sluncem a úžehem)
- cardigan
- plážová obuv - ro si baru crosky - můžu s nimi i do vody :)
- sandály (elegantní)
- pevná obuv na výlety (za mě botasky)
- pásek


3. Technika

-  repelent do zásuvky (opravdu se vyplatí vzít ho s sebou)
- mobilní telefon
- sluchátka
- fotoaparát
- powerbanka (já teď zjistila, že ji mám rozbitou, takže super)
- MP3 přehrávač
- nabíječky na veškerou techniku (mobily, notebook, MP3, MP4)
- notebook, tablet
- USB kabely, propojovací kabely k fotoaparátu atd.



4. Hygienické potřeby a drogerie

- sprchový gel
- šampon
- kartáčky na zuby
- zubní pasta
- žiletka
- hřeben
- běžně používaná kosmetika, líčidla - ale já se stejně asi moc líčit nebudu
- opalovací krémy (ideálně s hodně vysokým UV filtrem (30+) )- já pro vás budu testovat různé opalovací prostředky od Astridu
- repelent (zejména při večerních procházkách se bude hodit)
- balzám na rty
- deodorant, parfém
- odličovací ubrousky, odličovací voda - já si radši beru oboje
- vatové tyčinky
- vlhčené hygienické ubrousky (užijete hlavně na cestách)
- papírové kapesníky
- zrcátko
- dámské hygienické potřeby
- ručník
- suchý šampon


5. Moře

- sluneční brýle
- plážové osušky, karimatky
- ručníky
- potapěčské brýle
- šnorchl
- ploutve
- nafukovací lehátko, kruh, míč



6. Ostatní

- léky
- něco malého na zub
- sáčky na různé věci (na špinavé prádlo atd.)
- karty, křížovky, sudoku, časopisy, kniha
- společenské hry
- papír (blok)
- slovník
- mapu nebo průvodce
- brýle dioptrické, jiné zdrav. pomůcky (roztok na zubní protézu apod.)
- hodinky
- baterka
- něco na psaní
- kabelka


Tak to je asi vše, pokud máte pocit, že mi ještě něco chybí, tak mi to napište ! :) Tak zatím, ahoj ❤

3 komentáře:

  1. Ja si vždy pribalím cestovný vankúš a pre mňa veľmi potrebnú igelitku na špinavé prádlo....ale je to na tebe

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, přesně takový seznam si před cestou taky dělám :)
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak takový seznam se určitě hodí. Taky si ho každý rok dělám, abych na něco nezapomněla. Vidím to tak, že až letos pojedeme na dovolenou do Chorvatska tak to udělám úplně stejně. :)

    OdpovědětVymazat