středa 28. února 2018

17 věcí, co jsem se naučila za 17 let

Ahojte všichni. Včera jsem oslavila svoje sedmnácté narozeniny!🎂 Neuvěřitelné, jak ten čas letí... Pořád si připadám jako ta čerstvě čtrnáctiletá holčička, která si zakládala tento blog, protože se nudila. Nikdy jsem nepsala nějaký narozeninový článek, ale tenhle rok udělám výjimku a budou rovnou dva!😇 Dnes vám ukážu 17 věcí, které jsem se naučila za 17 let svého života.



1. Ne každý, kdo se na na tebe usměje, to s tebou myslí dobře.  Svět je plný falešných lidí, kteří jedou jen sami za sebe a na ostatní neberou ohled. Mohou potají číst váš deník a vědět, jak moc potřebujete pomoc a přes to vám nepomůžou. Za to vy, vy jim můžete pomáhat do nekonečna, a když jim náhodou jednou nepomůžete, tak jste hned špatní vy.

2. Pokud se ve škole učitel na něco ptá a ty si nejsi s odpovědí 100 % jistá, i přesto ji řekni. Když jsem byla na základce, moc aktivní jsem v hodinách nebyla. Vždy jsem odpověď tušila, ale bála jsem se ji říct. Sama už ani nevím proč... Teď na gymplu se snažím být aktivní a myslím, že se mi to daří. Víc si toho pamatuji, učitelé mě za to chválí (a při známkování k tomu pak přihlížejí) a mám z toho skvělý pocit. A když se spletu, tak člověk se z chyb přece učí, ne? 😇

3. Dělej to, co tě baví, i přes to, že se to ostatním nelíbí. Pokud chcete něco dělat, ale víte, že by vás za to ostatní pomlouvali, dělejte to! Když dám příklad na sobě, tak když jsem byla na ZŠ a pár lidí z mé třídy se dozvědělo, že píšu blog, nebrali to moc pozitivně. Chvíli mi to vadilo, ale pak jsem si řekla, že přece kvůli pár kyselým tvářím neskončím. Blogování mi toho strašně moc přineslo a je to kousek mého života, kterého se nehodlám vzdát. Díky němu jsem poznala nové lidi, objevila sama sebe, získala nové zkušenosti týkají se marketingu, ... Je toho spousta. Začátky jsou nejtěžší, ale je důležité se nevzdat. Z těch kyselých tváří se pak totiž vyklubou tváře toužící být jako vy...

4. Neboj se první schůzky. Vždy, když mě někam pozve nějaký kluk, jsem z toho strašně vystresovaná. Nejím, nespím, vymýšlím předem témata ke konverzaci... A pak zjistím, že to bylo úplně zbytečný. Třeba v létě mě pozval jeden klučina ven (líbil se mi už půlroku a prostě to byl jeden velkej spněnej sen) a já z toho tak moc vyšilovala (byl straší o 4 roky cca a jeho matka je moje učitelka, takže to bylo celý takový...no chápeme), že jsem se ani nepoznávala. Nakonec ten stres po prvních 15 minutách odpadl a zjistila jsem, že se nebylo vůbec čeho bát.

5. Pokud něco chci, tak si na to musím vydělat. K tomuto jsem vedena už od malička a jsem za to ráda. Svůj první mobil, foťák a notebook jsem si koupila za své peníze. A upřímně bylo by mi i blbý dostat nějaký drahý dárek, když vím, že si to nemůžeme dovolit.

6. Vždy si všechny důležité data zálohuj! Tohle bych si měla vytetovat na čelo, protože na tohle jsem fakt mistr. Už tolikrát jsem přišla například o všechny fotky z telefonu.

7. Nedělej věci, které tě nebaví. Spousta lidí dělá věci, které je nebaví jen kvůli tomu, aby nevypadali blbě před ostatními. Pokud mě například pít alkohol, tak to prostě dělat nebudu a hotovo. Nenechte si ostatními kazit život!

8. Nekupuj si věci, které ti úplně nesedí, jen kvůli tomu, že jsou ve slevě. Už tolikrát jsem si koupila věci s tím, že do toho zhubnu nebo že se to bude určitě někdy hodit. Samozřejmě mi to do teď leží ve skříni s cenovkou.

9. Každý je jiný. A proto je důležité s každou osobou jednat jinak. Nikdy nevíte, čím si daná osoba prochází nebo se jí v životě děje. Takže snažte se být na každého milí a zbytečně lidi neodsuzujte.

10. Méně je někdy více. Lepší mít okolo sebe pár osob, které budou při vás stát v každé situací a né plno lidí, kteří se na vás vykašlou při první příležitosti.

11. Neboj se prosadit svůj názor. Poslední dobou mi přijde, že je okolo mě minimum lidí, co se nebojí říct svůj názor. Většina je raději potichu, aby náhodou nebyli odsouzeni za svůj názor a to je špatně.

12. Nedávej nějaké jídlo do mikrovlnky v obalu. Je totiž možné, že z toho začnou lítat jiskry a bude hořet 😁.

13. I když přijdeš jakkoliv unavená, vždy se odlič. Pokud to neuděláš, tvoje pleť ti to dvojnásobně vrátí.

14. Peníze nejsou všechno, ale je to s nimi jednoduší.

15. Problém se nikdy nevyřeší, pokud ho necháš ležet. I když se zdá být řešení někdy příliš obtížné, tak všechno jde, když se chce.

16. Pokud si s něčím na sobě nespojená, udělej s tím něco. Pokud máš například nadváhu, snaž se zhubnout. Budeš z toho mít lepší pocit a budeš se cítit i sebevědoměji.

17. ... Tento bod nechám otevřený:) Zajímalo by mě, jakou alespoň jednu věc jste se naučili za svůj život vy. Dejte mi určitě vědět! 💙

xoxo Wendy

1 komentář:

  1. To jsou užitečné rady, hlavně to zálohování! :D Ještě bych přidala, že člověk se nemůže zavděčit všem. O což se vždy snažím xD Moc se mi líbí tvůj 9) bod - když potkám někoho, kdo se chová k ostatním špatně, snažím se k němu chovat mile, protože nikdy člověk neví, co se děje s tím druhým.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat