středa 15. prosince 2021

Tipy na vánoční dárky!

 Ahoj,

vítám vás u prvního vánočního článku. Myslím, že je ideální čas na to mít už nakoupené vánoční dárky. Ovšem pokud ještě nějaké nemáte, nezoufejte, přicházím s originálními tipy na vánoční dárky. Stačí si tedy pouze nějaký z tipů vybrat a dáreček objednat.


Tento článek jsem připravila ve spolupráci se stránkou Tiskařík, kde si můžete vyrobit krásné fotodárečky. Pro každou kategorii jsem připravila 10 produktů, ale je možné je kombinovat i s ostatními kategoriemi. :)

Maminka

- kvalitní šampón - Kérastese, Olaplex, Bioderma, Tresemmé

- lístky do divadla, kina, koncert

- kvalitní krém na vlásky - Estee lauder, Eucerin

- crossbody kabelka

- kožená peněženka

- robotický vysavač

- domácí pekárna

- kniha

- kvalitní povlečení

- fotokalendář

Já letos vyrobila mamce klasický nástěnný kalendář s fotkami našeho pejska. Vybrala jsem si měsíční kalendář (přijde mi nejpraktičtější) na výšku vždy s jednou fotkou na každé stránce (je možnost přidat více fotek). Dále si můžete vybrat design kalendáře, já zvolila kalendář s motivy tlapek pejska. Ale je možno vybírat i s jiných, například zde najdete kalendář s motivy moře nebo folklóru. Stránky jsou lesklé, fotky jsou krásně zaostřené a velikost kalendáře je 21 x 29,7 cm (je možnost si vybrat i menší formát). Ne všechny fotky, které jsem vybrala, byly v super kvalitě, takže jsem byla příjemně překvapena z toho, jak jsou fotky krásně ostré. Tento kalendář působí jako dárek skvěle!



Pokud si chcete vyrobit svůj nástěnný kalendář, stačí zamířit sem. 


Táta

- sklenice na pivo

- lístky na hokej/fotbal

- doplňky do auta - vosk na auto, voňavka do auta

- výběrové paštiky

- strojek na holení

- pivní speciál

- kšiltovka

- poukaz do barbershopu

- kvalitní alkohol

- hrníček se společnými fotkami

Letos jsem tátovi nechala vyrobit tento hrníček se společnými fotkami. Můžete vybírat ze tří variant hrnků: keramický, skleněný a plechový. Já zvolila ten keramický ve velikosti "latté malý", ale jsou tam i jiné varianty. Na výběr je zde zase spousta designů, tentokrát jsem zvolila variantu dlaždice, kam můžete vložit více fotek a klidně i text (ten jsem vynechala). Měla jsem obavy z toho, že fotky budou v jiném formátu, než jaký jsem chtěla, ale naštěstí bez obav. Vše nádherně sedí, takže jsem z něho nadšená. Hrníček pojme 300 ml nápoje, takže ideální na klasické kafe. :)


Vlastní hrníček si vytvoříte zde.

Bratr

- herní myš

- poukaz na online hru

- značkové tričko

- kožený pásek

- stolní hra

- pomůcky na cvičení

- bezdrátová nabíječka

- box energy drinků

- minichladnička do pokoje

- botasky - Nike, Adidas


Sestra

- deka

- kvalitní pečující kosmetika - Dermalogica, The ordinary, Lush

- poukaz do kamenného obchodu s oblečením

- chytré hodinky

- pouzdro na notebook

- řasokoule

- bomby do koupele

- diář

- originální sklenička na víno

- žehlička na vlasy


Přítel

- značková mikina

- album vašich společných fotek

- poukaz na wellness

- lístky na koncert

- barevné trenýrky a ponožky

- obal na telefon

- stírací mapa Evropy/ČR

- mokka konvička

- pěna na holení

- plecháček se společnými fotkami

Pro přítele jsem také vybrala hrníček, ale ne tak zcela obyčejný, jedná se totiž o plecháček. Mezi jeho hlavní vlastnosti patří to, že se dá umístit nad otevřený oheň, což vidím jako značnou výhodu. Plecháček má velikost 8 cm na výšku a 8 cm na šířku. Opět si zase můžete sami navrhnout design, nebo si nějaký rovnou vybrat. Dále si můžete také vybrat barvu lemu, na výběr je barva černá, stříbrná a šedá, já sáhla po černé. Plecháček je sám o sobě bílý, ale je možnost si vybrat i nějaké pozadí, mně se k fotkám z dovolená hodila tmavěmodrá barva. Celkově hrníček působí kvalitně, takže jako dárek určitě potěší!


Podobný hrnek si vyrobíte tady.


Přítelkyně

- čisticí kartáček na obličej - Foreo

- keramická trojkulma

- prstýnek

- oříškové máslo - např. White brownie od MamaDomisha

- parfém

- projektor noční oblohy

- předplatné Spotify

- fotorámeček

- spodní prádlo

- svíčka - Yankee candle


Babička a děda

- dárkové balení vína/čaje/kávy

- teplé ponožky

- deka

- křížovky

- DVD s videi, kde jste byli malí

- velké hrníčky se stejným motivem

- poukaz do lékárny

- sušené ovoce

- přehoz na postel

- fotoobraz

Pro prarodiče je pro mě vždy těžké něco vymyslet, obzvlášť pro ty od přítele. Ale na Tiskaříku je možné si nechat vyrobit i obraz, což mi přišlo jako skvělý tip na dárek. Vybrala jsem si tedy obraz o velikosti 60 x 40 cm a jako fotku jsem zvolila fotku s jejich dcerou (nepřijde mi vhodné publikovat jejich obličeje veřejně, proto zde obraz ukážu jen zabalený). Fotoobraz je vytištěný na bavlněném plátně, které je vypnuté na dřevěném rámu. Kvalita je úžasná, barvy se nerozmazávají, fotka není rozostřená a obraz je lehoučký. V minulosti jsem si zde už obraz vyráběla, pro recenzi klikněte sem.



Fotoplátno si vyrobíte zde.

Známí (rodiče přítele/přítelkyně, učitel, teta/strejda, přátelé rodičů)

- difuzér

- belgické pralinky

- kvalitní čokoláda

- parfém

- předplatné časopisu

- kvalitní zrnková káva

- keramická soška

- fotopexeso (možno také vyrobit na Tiskaříku)

- set sklenic

- kalendář

Pro rodiče přítele jsem také vybrala kalendář, ale tentokrát úplně jiný než ten předchozí. Jedná se také o kalendář nástěnný ale poznámkový. Vybrala jsem si design, kde je na levém boku vždy výpis dnů daného měsíce. Také je tam uvedeno, kdo má svátek a prostor pro psaní. Co se týče rozložení fotek, vybrala jsem si pokaždé 3 na jeden list. Fotky jsem volila podle daného měsíce. Je zde také více variant velikostí, já zvolila tu menší (A4). Tento kalendář se mi líbí ze všech nejvíce, fotky jsou opět na lesklém papíře v úžasné kvalitě. Věřím, že tento dárek rozhodně vykouzlí úsměv na tváři.


Podobný kalendář si můžete vyrobit tady.

Tak to by bylo vše. Já moc děkuji stránce Tiskařík za poskytnutí fotodárečků a pokud ještě váháte, jaký dárek zvolit, myslím, že si z mého seznamu určitě něco vyberete.

xoxo Wendy

Žádné komentáře:

Okomentovat